MEDIATEKA

AZKEN ALBISTEAK >>

• DBH 4 ENERGIA FESTAN

1. 2024/3/18
    Ekainaren 7an herriko azoka egunarekin bat eginez, Energia Festa egin zen, Eskolako Agenda 30 proiektuan ikasturte honetako energiaren gaiaren lanketari amaiera emanez. Erakusketa bat antolatu zen: Urola Garaian energia berriztagarrien inguruan martxan dauden hainbat ekimenen berri emateko panelak, eguzki panelen bidezko  labeak... Gure ikastetxeari dagokionez, 3. eta 4. mailako ikasleek energia berriztagarrien inguruko posterrak jarri zituzten eta herritarren artean  eskuorriak banatu zituzten.

• ARTE ABSTRAKTUA LEGAZPIKO GIZARTE ZENTRUAN

1. 2024/3/18
    Olazabal BHI-ko Zig gelako ikasleek arte abstraktua jarri dute ikusgai Legazpiko Gizarte Zentroan:

• DBH 1 ARANTZAZU IBAIAN

1. 2024/3/18
    Aureko asteazkenean, apirilaren 24an, DBH 1eko ikasleak Arantzazu ibaia eta bere inguruak bisitatzen izan ziren. Bertan, ibaiaren ingurua ezagutu zuten, hainbat kobazulo eta bertako animaliak aztertzeko aukera izan zuten, eta ibaiak urteetan zehar ingurunea nola aldatu duen ikasteko aukera izan zuten, bertako harri motek eta hauen ezaugarriek prozesuan izan duten garrantziaz jabetuz.
  • ERDI AROKO AZOKAN

1. 2024/4/17

4. DBH-ko ikasleak Legazpiko plazan egon dira Erdi Aroko azoka aprobetxatuz diru pixka bat biltzen ikasbidairako. Horretarako beraiek egindako bizkotxo eta tarta ezberdinak saldu dituzte, irudietan ikusten den moduan.

• DBH 4 ZUMAIAKO FLYSCH-AN

1. 2024/4/16

Astelehen honetan DBH 4ko ikasleak Zumaiako Flysch-a bisitatu dute Bio-Geo ikasgaiaren edukiak landuz. Eguraldiak azkenean pixka bat lagundu du eta ikasleak gustura ibili dira.

Hemen dituzue pare bat irudi.